24 Şubat 2012 Cuma

Rival de Loop




            Rival de Loop markasının makyaj ürünlerini beğenmedim doğrusu.Ama ojeleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Fiyatına göre kuruma süresi oldukça iyi.Renkleride hiç fena değil.Ankara ya gelmişken Rossmann' a uğrayıp birkaç birşeyler aldım.51 numaralı oje ile de karşınızdayım.Ojeyi 2 kat sürdüm yeterli olduda.



           Üzerinide şekilli kesilmiş bant yardımıyla Claire's in 60 numaralı bayıldığım yeşil ojesiyle boyadım.Tırnaklarım küçük olduğu için dalga desenini çok belli etmedi.Ara ara bant izleride oldu görmemezlikten gelin ;)



           Son olarak da Ankara da evimde rastladığım oje sandığımdaki Golden Rose un 233 numaralı ojesini ssürdüm.Çok değişik simleri olan bir oje.Walla artık böyle ojeleri olmadığı için bunu görünce yonca bulmuş eşşek gibi sevindim.Başka renk ojelerin üstündede denemek lazım.


Hiç yorum yok: