1 Ekim 2012 Pazartesi

Essence it's khaki time 69


           Geçen gün iş çıkışı canım sıkıldı bende ikea ya kaçtım.Biraz kumaş aldım.Çıkıştada Mudo ve Gratise uğradım.Gratis e uğramaz olaydım :) Aldığım bir ürünün manyetiği gitmemiş.Her mağaza da öttüm.Tekrar denediler tamam oldu dediler.Hop bi daha .Mağazalara çıklama yaparken nasıl yüzüm kızardı sanki bişey yapmış gibi.Resmen soğuk terler döktüm.Neyseki mağaza çalışanları anlayışlıydı.Bu arada Gratiste Sally Hansen ürünleri satışa sunulmuş bilginize...Gelelim aldıklarıma.2 tane oje aldım.Birisi aşağıda gördüğünüz essence 69 bir diğeri ise bir önceki postumda yer alan 62 numaralı ojesi.




           Bu ojeyi ilk gördüğümde bu tonda ojem var dedim.Ama sonra almaya karar verdim.İyiki de almışım.Şişede biraz açık tonda dursada sürdüğümde koyu kalıyor.



Hiç yorum yok: