15 Mart 2013 Cuma

Essence Alışverişim



           Mağazalarda Essence standları yenilendi.Yeni birkaç ürün raflarda yerini aldı.Bende bu görmüş olduğunuz cicileri aldım.Üstte gördüğünüz 3 güzel yaz rengi.Soldan sağa mercan rengi olan 115 redvolution, limon rengi 137 wanna be your sunshine, pembe tonlu 109 off to miami!


           Soldan sağa; essence studio nails 24/7 nail base, quick dry, ultra strong nail hardener.Quick dry 2. şişem.İlki bitmek üzereydi yedekledim.Bir Sally Hansen veya Seche vite gibi bir beklentiye girmeyin.Çok çabuk kurutmasada krutma süresi fena değil.Üstelik fırçası yumuşak olduğu için desenden sonra sürdüğümde deseni bozmuyor.China Glaze de malesef fırçası sert olduğu için bu şekilde sorunlar yaşadım.Base coat ı henüz denemedim.Ultra strong nail hardener ı dün sürdüm.Şu sıra tırnaklarım çok zayıf kaldığı için başka markalarla karşılaştırma yapamadım.
           Gelelim fiatlarına ;Renkli ojeler 2,50 tl , essence ultra strong 6,95 tl , essence quick dry 5,99 tl , essence 24/7 nail base 5,95 tl.

Hiç yorum yok: