23 Haziran 2013 Pazar

Essence Floral Grunge Oje Serisi






           Bu koleksiyonu çok merak ediyordum.Ama malesef hayal kırıklığına uğradım.Essence kalitesinde bir seri değil.Ojelerin bazılarını malesef 3-4 kat sürmek zorunda kaldım.Ayrıca sürmektede zorlandım.Kalıcılıkları idare der.Kuruma süreleri ise uzundu.


           The Suede isimli bu güzel mint yeşili oje 3 kat sürüldü.Mat pastel tonunda bir oje.Hafif ışıltıları var.Rengine hayran kaldım.


           The Rough belkide serinin en başarılı ojesi.Tek katta opak olmasına karşın 2 katta daha güzel duruyor.Koyu gri içindi gümüş renkli simler yer almakta.Buda mat oje.Kuruma süresi diğerlerine göre iyi.
Ama nedense tam sürülmüş halini tırnaklarım da sevmedim.Kalıcılık bakımındanda diğerlerine göre iyi.


           The Matt güzel renkte bir lila oje.Aslında koyu lila demek daha doğru olur.2 katta opak oluyor.İyilik derecesinde 2. sırayı aldı.Esmer olduğum için tırnaklarıma çok yakıştıramadım.


           Gelelim The Shine a.Mat desemmi demesemmi bilemedim.Yarı matlıkta bir oje.3 kat sürdüm( 4. katıda sürmüş olabilir hatırlamıyorum tam.) Nedense her katta fırça izi bıraktı sinir oldum.Sürerkende bi alt kattaki yapıyı bozuyor.Fırçalarındamı yoksa yapısındamı bir problem var çözemedim.Ama rengi çok hoş gerçekten.Allığıyla güzel uyum sağlıyor.


           Bunlarda toplu halleri.Beyaz ojesine hiç rastlamadım o yüzden yorum yapamayacağım.Fiyatları ise herbirinin 2,50 TL.Rossmann mağazasından alındılar.Yakında Gratis mağazalarında da satışa sunulurlar.

*Diğer ürünler için Tık Tık.

Hiç yorum yok: