15 Aralık 2013 Pazar

PROJEKT MARZENIA - Tydzien 8 : A


            Sephoranın standında bu crackle ojelere rastladım.Damla şeklinde olanı aldım.Fiyatı 9,99 TL.Yalnız ojeyi biraz ince sürmeniz gerekir.Alttaki ojenin de iyice kuru olduğundan emin olun.Birde ojeyi top coat kullanmadan biraz kullanırsanız daha güzel oluyor.Damlacıkları daha belirgin daha doğal duruyor.İşte ozaman top coat sürüp kullanın.




           Sephora ojem Nail top coat 07 olarak geçiyor.5ml lik şişede.Şişesini de çok beğendim :)

3 yorum:

Sedef Coşkun dedi ki...

çok beğendim süper olmuşşş bende bloğuma beklerim :)

Unknown dedi ki...

sephora nın bu water mareble efektli ojesini online sitesinde görmüştüm çok merak ediyordum iyi yazdın yazısını ben sevdim görüntüsü hoş :)) güzel günlerde kullan

Unknown dedi ki...

Süper tercih olmuş :)