16 Aralık 2011 Cuma

Düşer kar taneleri...

           Gabrini Diamond serisinden D67 numaralı ojesine bayıldım.Aslında mavi renkli bir oje ama içerisinde pembe ve açık mavi simleri olduğundan mor gibi de duruyor.Dün akşam bir türlü çekemedim ışıltıları.Sinir oldum.Çalıştığım için gün ışığındanda faydalanamıyorum.Çok uğraştığım için artık bıkkınlık geldi ve fotoğraflarda parmaklarım biraz tuhaf duruyor :)



           Mavi üzerine Orly' nin it's not rocket science ojesini sürdüm.Orly ojesini tepe nautilus daki eczaneden satın almıştım.Fiyatının 23 tl olması lazım.Üzerine de China Glaze go crazy red ojesini kullandım.









          Konad beyaz baskı ojesi ile üzerine kar tanesi uyguladım.Küçük kar taneleri niyetine de Woo' nun 576 numaralı simli ojesi görevini yaptı :)



                      Umarım beğenmişsinizdir...

Hiç yorum yok: