18 Aralık 2011 Pazar

Four Leaf Clover


          China Glaze in four leaf clover rengini sürdüm.Hava bugün İstanbul da kapalı.Böyle renkli şeylerle içim açılıyor :)


          Tırnak uçlarıma Golden Rose' un gümüş nail art ojesiyle www.yakaladinyakaladin.com dan aldığım dikdörtgen disklerden B25 numaradaki noktalı deseni uyguladım.Orta kısımada Rimmel London' ın 298 pink amazon rengiyle B14 deki çiçek desenini yaptım.Üstünede pembe taş kondurdum.Rimmel London' ın ultra shine top coat ını sürdüm.Bu top coat ın bir eksiğide  belli bir süre sonra sararması.İlk kullandığım zamanlar gerçekten ekstra parlaklık sağlıyordu.Ama fotoğraftada gördüğünüz gibi gmüş rengini altın sarısı gibi göstermiş.Keşke sürmeseydim pişman oldum ama iş işten geçti :( Gümüş rengiyle daha hoş duruyordu.

Hiç yorum yok: