23 Mayıs 2013 Perşembe

Bourjois Ultra Shine - Jaune trendy 39


           Harika bir sarı renk ile karşınızdayım.Bu ojeyi aslında kış aylarında almıştım renk katsın diye.Birkaç kez kullanmıştımda.Ama ilk defa tanıtma şansı yakaladım.Hasta olduğum için ve aşırı keyifsizliğimden bu rengi sürmek istedim.Sonra çok sade bulup işaret parmağıma Flormar 49 numaralı ojeyi ekledim.Hardal sarısına yakın olan bu rengi 2 kat uyguladım.Aslında tek kat bile yeterli olabiliyor.Denildiği gibi parlak bir oje.Top Coat a gerek duymadım.Kuruma süreside iyiydi.Ben nedense marka olarak bu markayı seviyorum.Ne aldıysam memnun kaldım ürünlerinden.Hatta bu ojeyi aldığımda birde güzel makyaj çantası hediye edilmişti.


           Bu sevimli şeyde minyatür oyuncaklarımdan biri ;)



           Flormar supershine 39 ve Bourjois 39 numaralarını şimdi yazarken farkettim aynıymış :)
           Bu ojeyi Boyner mağazalarında Bourjois standlarında bulabilirsiniz.Bazı Watsons mağazalarındada bu marka yer almakta.Fiyatı 17 tl.

Hiç yorum yok: