13 Mayıs 2013 Pazartesi

Essence Oz Cracking Top Coat 03 Good Witch & Essence125 Absolutely Blue



            Bu ojeyi koleksiyon ilk çıktığı zaman almamıştım.Sonrasın da tabiki de pişman olmuştum.Şans eseri anneler günü Gratis indiriminde bu ojeye rastladım.İyiki de almışım.Oz koleksiyonunun diğer ojelerinden daha çok sevdim bunu.Özellikle de mavi oje üstünde duruşu harika.



           Bu mavi ojem favorimdi ta ki halı üzerine dökene kadar.Artık nefret ettim kendisinden :) Bir süre gözüm görmesin diye çekmecemin en diplerine sakladım.


2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende beyaz kazağımın üzerine kırmızı oje bulaştırmıştım, hiç bir şekilde çıkmamıştı. giden kazak oldu gerçi de halıya bi çare bulmuşsundur sanırım :)

Poliship dedi ki...

Yok canım bi çözüm bulamadım malesef.Ama üzerindeki çiçeğin deseni gibi sanki yinede belli tabi.Neyseki eski halımdı.Taşınırken değiştireceğim halıyı mecbur.