11 Ekim 2013 Cuma

NK Express - Fast Dry Top Coat


           Hazır da Gratis indirimdeyken bu ürünü denemek istedim.Fiyatının diğer hızlı kurutuculara göre uygun olması ve markanın tanındık olmaması beni düşündürüyordu.Çünkü NYC ve Essence ürünleri varken ne gerek var ki bu markaya diye düşünüyordum.Ama bugün kullandıktan sonra nedenini anladım.Fırçası çok yumuşak.O yüzden sürerken alttaki ojeyi bozmuyor.Kuruma süresi de gerçekten iyi.Ama ojem  Rimmel London Kate Moss serisinden bir oje idi.Onunda etkisi varmıdır bilmiyorum.İlerleyen günlerde zor kuruyan ojelerimle denemek istiyorum.


           Fiyatı normalde 3,50 TL iken indirimle 2,10 TL ye aldım.Bence gayet iyi.Almayanlarınız varsa mutlaka bi bakın derim.


           Bunlarda ilk Betty Boop ojelerim :) 1+1=3 kampanyasından.Kokuları hariç güzel olduklarını duydum.

Hiç yorum yok: