11 Ekim 2013 Cuma

PROJEKT MARZENIA - Tydzien 1 : M


           Yeni bir blogger keşfettim.Sayfasını incelerken de bu projeyi buldum ve hemen katıldım :) Umarım her hafta bu güzel  projelerle harika işler gerçekleştiririz.Şimdiden heyecanlandım.Eğer sevgili Joanna 'nın sayfasını merak ediyorsanız buyurun Tıklayın!

           8 Haftalık bu projede sırasıyla
1. hafta : Kelebek, deniz, martı, aşk
2. hafta : Karpuz, Afrika, Alpler
3. hafta : Nehir, gül, köpekbalığı, bisiklet
4. hafta : Zebra, işaret, saat kulesi
5. hafta : Mısır, gözler, fil
6. hafta : Norveç, gökyüzü, sonsuza dek
7. hafta : Hindistan, Endonezya
8. hafta : Serbest hafta :)


           Bu ojeyi bugün Watsons indiriminden aldım.Tabi ki ojelerde indirim yoktu ama rengini çok beğendim.Orada rengi mor gibi duruyordu ama lacivertmiş :) Tırnağım da tek kat var ve rengi gerçekten süper.Bu seriye bayılıyorum.




           Baskıda Essence ojeleri yardımcı oldu :) Baskıdada SE18 image plate

2 yorum:

Adsız dedi ki...

beautiful butterfly, beautiful drawing!! <3
http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

Poliship dedi ki...

Thank you ;)
I follow you