Çatlayan oje
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
Çatlayan oje
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
24 Ocak 2012 Salı
Herkesi çatlatalım
Gabrini
M102 sedefli sarı
üzerine
She nin
siyah ojesi ile rastgele tek kat sürdüm.Yinede düzün sürmüş sayılırım.Eminim özensem daha yamuk yumuk olurdu.Üzerinede
Elite
in pembe renkli çatlayan ojesini kullandım.Malesef numarası yazmıyor.
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)