Sticker etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Sticker etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgililer Günü Manikürü-2





           Tabanda Rimmel London ın Misty Jade ojesini 3 kat kullandım.Üstünede oradan buradan aldığım stickerları yapıştırdım.En sonda taşlarla süsledim.Umarım beğenmişsinizdir.