Sticker
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
Sticker
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
13 Şubat 2012 Pazartesi
Sevgililer Günü Manikürü-2
Tabanda
Rimmel London ın Misty Jade
ojesini 3 kat kullandım.Üstünede oradan buradan aldığım stickerları yapıştırdım.En sonda taşlarla süsledim.Umarım beğenmişsinizdir.
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)