Rimmel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Rimmel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgililer Günü Manikürü-2





           Tabanda Rimmel London ın Misty Jade ojesini 3 kat kullandım.Üstünede oradan buradan aldığım stickerları yapıştırdım.En sonda taşlarla süsledim.Umarım beğenmişsinizdir.

12 Şubat 2012 Pazar

Fatih Ürek Dansı Nail Art








            Uzun zamandır aklımda olan bir tasarımdı.Nihayet bugün gerçekleştirebildim.Bugün hep evdeydim tam bir pazar miskinliği yaşadım.Keşke evide temizleyip toparlayan biri olsada bütün günüm temizlikle geçmeseydi :(
            Neyse gelelim nasıl yaptığıma.En altta 2 kat Rimmel London 610 Pompous ojesi var.Söylenene göre bu oje 60 saniyede kuruyormuş:Nasıl yalaannnnn.Öyle birşey yok malesef.Birde yazın deneyeceğim bakalım 60 saniyede kuruyormuymuş.Sonra üzerine hoş bir yeşil olan Claire's in 60 numaralı ojesi ile file üzerinden sünger baskısı tekniğini uyguladım.Daha sonrada yeni aldığım China Glaze Devotion ojesi ile süngerledim ve son olarak top coat sürüp Flormar dan aldığım taşlardan en küçük olanlarıyla süsledim.Umarım beğenmişsinizdir.İyi pazartesiler ...

29 Ocak 2012 Pazar

Watercolour Nails






            Birde ben denemek istedim suluboya tekniğini.Aslında oldu ama renk uyumunu çok iyi seçememişim.Başka renklerle yine denemek isterim.
            Tabanda Flormar ın 235 numaralı sedefli ten rengi ojesini sürdüm.Suluboya tekniğinde ise Rimmel L. my denim, Rimmel L. instyle coral, Rapsodi 26 yeşil  renkli ojesini kullandım.En üstünede Orkide 542 mor simli ojesini  sürdüm.

26 Ocak 2012 Perşembe

Rimmel London Rock Your Colour



           OPI ski teal we drop ve Flormar NA06 kırmızı ile m76 diskindeki gül desenini yaptım.Üstünede Rimmel London 001 blue glitter club sürdüm tek kat.


17 Ocak 2012 Salı

Love, love and love







           Son zamanlarda Rimmel London' ın My Denim ojesi favorilerim oldu.O kadar oje içerisinde hep gözüme çarpan o oluyor.Taban rengi olarakda onu kullandım 2 kat.Dotting tool ile de önce açık pembe olan Rimmel London 415 Instyle Coral ve 298 Pink Amazon ile içi dolu kalpler yaptım.Golden Rose Nail art ojeleri 115 ve 116 ile içi boş kalpleri çizdim.Umarım beğenmişsinizdir ;)

16 Ocak 2012 Pazartesi

Blue Polka Dot






           Buda pembe kurukafamın kocası :)  Yine taban rengi olarak Rimmel London kullandım.Bu sefer tatlı bir mavi.Fakat rengini fotoğraflar tam yansıtmıyor.Normalde daha açık bir mavi, Rimmel London 425 My Denim.

14 Ocak 2012 Cumartesi

Pink Polka Dot







           Rimmel London ın Pink Amazon isimli ojesini sürdüm.Aslında rengi çingene pembesi ama fotoğraflarda mercan rengi gibi çıkmış.Dotting tool yardımıyla beyaz benekler kondurdum.Yüzük parmağımdada She beyaz oje üzerine sevimli bir kurukafa yerleştirdim :)

12 Ocak 2012 Perşembe

Blue Rose



          Bugün benim için gün kötü geçti.Ama neyseki nail artım beklediğimden iyi oldu.Yüzüme renk getirdi.Uzun tırnak kullanmaya alışık olmadığım için kesmek zorunda kaldım ve hemen kesmemin ardından sağ elimdeki tırnaklarımı yemeye başladım.Umarım bende bir süre sonra tamamen bırakabilirim bu hastalığı.
           Süslememe geçecek olursak 2 kat China Glaze snow ojesini kullandım.Bu snow ojesini pek beğenmedim yapısı biraz ince geldi.Üzerinede Pastel Matte kullandım.






          M02 diskindeki gül desenini Rimmel London ın 425 My Denim ojesini kullanarak yaptım.Çok tatlı bir mavisi var ama malesef fotoğraflarda bir türlü yansıtamadım oyüzdende o fotoğrafları koymuyorum.Haftasonu güneşli bir gün olursa deneyeceğim tekrar.Dalları ve yapraklarıda Golden Rose un nail art ojeleri ile yaptım.


           Bu günü nihayet atlattık.Önümüzde güzel neşeli günler geçirmemizi diliyorum.Hoşçakalın :)

25 Aralık 2011 Pazar

Christmas Tree Nail Art




          Tabanda Rimmel London ın 058 numaralı lemon drop renkli ojesini kullandım.Üstteki fotoğraftada gördüğünüz gibi 3 kat çok yeterli gelmedi.Bir 4. katı da alırdı.Üstüne Flormar' ın kırmızı nail art ojesi ve Golden Rose' un simli yeşil nail art ojesiyle french yaptım.Orly' nin ve Pastel' in yeşil ojeleriylede dotting tool yardımıyla çam ağacımı oluşturdum.

24 Aralık 2011 Cumartesi

Turkey Nail Art


          Haydi yılbaşı yemeği hazırlamayaaa.Hindi dolması olmazsa olmazz :)


        Tabanda Rimmel' in yeni çıkardığı 520 camouflage chic ojesi ile Claire's in 78 numaralı hardal sarısı renkli ojesi yeralıyor.Tüy desenlerini m77 diskindeki desenle Moda nail art ojelerini kullanarak yaptım.Hindinin kuyruk kısmını Moda nın sarı, kırmızı nail art ojesi ve Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesiyle yaptım.Hindinin baş kısmınıda milattan kalma She' nin 28 numaralı kahverengi ojesiyle yaptım.




            Bunlarda tabandaki ojelerim.



          Bence sevimli oldu :)

18 Aralık 2011 Pazar

Four Leaf Clover


          China Glaze in four leaf clover rengini sürdüm.Hava bugün İstanbul da kapalı.Böyle renkli şeylerle içim açılıyor :)


          Tırnak uçlarıma Golden Rose' un gümüş nail art ojesiyle www.yakaladinyakaladin.com dan aldığım dikdörtgen disklerden B25 numaradaki noktalı deseni uyguladım.Orta kısımada Rimmel London' ın 298 pink amazon rengiyle B14 deki çiçek desenini yaptım.Üstünede pembe taş kondurdum.Rimmel London' ın ultra shine top coat ını sürdüm.Bu top coat ın bir eksiğide  belli bir süre sonra sararması.İlk kullandığım zamanlar gerçekten ekstra parlaklık sağlıyordu.Ama fotoğraftada gördüğünüz gibi gmüş rengini altın sarısı gibi göstermiş.Keşke sürmeseydim pişman oldum ama iş işten geçti :( Gümüş rengiyle daha hoş duruyordu.

6 Aralık 2011 Salı

Meggy + Glitter

       
        Bu ojeye Ümraniyede dolaşırken rastladım.Tanesi 1 TL' di ve 5 tane aldım hemen.Sadece  aldığım yeşil ojesini beğenmedim.Hem sürülüşü zordu hemde 4-5 kat falan sürmek lazım.Ama Meggy'nin bu renk olan ojesini beğendim.Birde simli karışık bir ojesi var oda çok hoş.İlerleyen zamanlarda onuda paylaşırım sizlere.


        
                                           Işıkta çok güzel parlıyor simler.

         
         Gelelim kullandığım ojelere.2 kat Meggy 212 numaralı ojesini sürdüm.Üzerine birer kat Gabrini 405, Gabrini 366,Rimmel 500 Disco Ball ve son olarakda top coat sürdüm.