Beyaz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Beyaz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Mart 2012 Cumartesi

Elma & Kalp


             Taban rengim China Glaze Snow 2 kat.ÜZerine de önce China Glaze tree hugger ile elma baskısı yaptım ama gözüme çok açık gözüktü bende üzerinden tekrar China Glaze four leaf clover ile elma desenini uyguladım.Yüzük parmağımda da yine China Glaze in kırmızı ojesi var .


5 Mart 2012 Pazartesi

Siyah Üzerine Beyaz (Black Base With White)



           Biraz uğraştırdı ama değdi doğrusu :) Tabanda siyah olarak Julian marka siyah ojeyi kullandım.Ya biri bana şu julian marka ojeleri nereden bulabileceğimi söylermi?Ojeye resmen bayıldım.Tesadüfen bulmuştum bu siyahı.Tek kat yeterli oluyor.Disklerde çok iyi sonuç veriyor.Gayet parlak ve hoş duruyor üstelikde hemencik kuruyor.Bayıldım walla başka renklerini bulsam hepsini alacağım :) üsttede beyaz olarak Moda Nail art ojesini kullandım.Umarım beğenmişsinizdir ;) 3. gün görüşmek dileğiyle

2 Mart 2012 Cuma

Beyaz Üzerine Siyah (White Base With Black)



           Mart ayının bir numaralı teması olan beyaz üzerine siyah ile karşınızdayım.Golden Rose beyaz ojesinin üzerine She' nin siyah ojesi ile baskı yapıp gülleri kondurdum.Umarım beğenmişsinizdir :)

13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgililer Günü Manikürü



 
           Şimdiden sevgilisi olan yada sevdikleriyle birlikte olan herkesin sevgililer gününü kutluyorum.Olmayanlarada sevgilim yok ama umudum var sloganını yolluyorum :)
           Gelelim yaptıklarıma.Altta 2 kat She beyaz ojesi, üzerine Flormar nail art kırmızı ve siyahla kalp ve gül deseni, en üstede Nubar kullanarak tamamladım.İkincisinde görüşmek üzere ;)

27 Ocak 2012 Cuma

Safari










            Bu manikürü yaparken sarı ojeyi sehpadan halıya düşürdüm.Üstüm hadi neyse sehpanın heryeri ve halı sarı ojeye bulandı nasıl sinirlendim.Çoğu çıktı ama bazı yerlerde hala sarı oje belli oluyor.O yüzden bu desenimi hiç unutmayacağım :(
            Kullandığım ojeleri söyleyip kapatıcam.Claire's 80 numaralı sarı ojesi, Sephora 09 brownie kahverengi ojesi, China Glaze snow beyaz ojesi ve Flormar Nail art NA09 altın rengi.

26 Ocak 2012 Perşembe

Wrag wrag wrag...



          



           Sevimli bir kurbağa oldu çok beğendim ben :) Kullandığım ojeler ; Elegant 367 ten rengi, Bourjois 38 Lime Catwalk fıstık yeşili , Flormar NA06 kırmızı , Gabrini N12 açık mavi , China Glaze snow beyaz , Golden Rose 94 pembe.

16 Ocak 2012 Pazartesi

Blue Polka Dot






           Buda pembe kurukafamın kocası :)  Yine taban rengi olarak Rimmel London kullandım.Bu sefer tatlı bir mavi.Fakat rengini fotoğraflar tam yansıtmıyor.Normalde daha açık bir mavi, Rimmel London 425 My Denim.

14 Ocak 2012 Cumartesi

Pink Polka Dot







           Rimmel London ın Pink Amazon isimli ojesini sürdüm.Aslında rengi çingene pembesi ama fotoğraflarda mercan rengi gibi çıkmış.Dotting tool yardımıyla beyaz benekler kondurdum.Yüzük parmağımdada She beyaz oje üzerine sevimli bir kurukafa yerleştirdim :)

13 Ocak 2012 Cuma

İçindeymişik yeşilmişik sazmışık...


           Bu aslında yazdan kalma bir süslemem.Fotoğraflarımın arasına bakınca bunuda eklemek istedim.


           Gabrininin yazınki renklerinden  hoş bir yeşil olan M105 numaralı ojesini kullandım 2 kat.Tek kat bile yeterli olabiliyor.Sürülmesi ve kuruması oldukça kolay.Tabi yazın ojeler hızlı kuruyor kışında bir denemek lazım :) Üstüne Flormarın supershine serisinin 50 numaralı ojesi ile m51 diskindeki deseni uyguladım.Üzerinede dotting tool yardımıyla China Glaze snow ve Moda nail art 1 ojesi ile çiçeği yaptım.Üstünede 1 kat top coat geçtim.





12 Ocak 2012 Perşembe

Blue Rose



          Bugün benim için gün kötü geçti.Ama neyseki nail artım beklediğimden iyi oldu.Yüzüme renk getirdi.Uzun tırnak kullanmaya alışık olmadığım için kesmek zorunda kaldım ve hemen kesmemin ardından sağ elimdeki tırnaklarımı yemeye başladım.Umarım bende bir süre sonra tamamen bırakabilirim bu hastalığı.
           Süslememe geçecek olursak 2 kat China Glaze snow ojesini kullandım.Bu snow ojesini pek beğenmedim yapısı biraz ince geldi.Üzerinede Pastel Matte kullandım.






          M02 diskindeki gül desenini Rimmel London ın 425 My Denim ojesini kullanarak yaptım.Çok tatlı bir mavisi var ama malesef fotoğraflarda bir türlü yansıtamadım oyüzdende o fotoğrafları koymuyorum.Haftasonu güneşli bir gün olursa deneyeceğim tekrar.Dalları ve yapraklarıda Golden Rose un nail art ojeleri ile yaptım.


           Bu günü nihayet atlattık.Önümüzde güzel neşeli günler geçirmemizi diliyorum.Hoşçakalın :)

3 Ocak 2012 Salı

White Matte + Glitter


           İlk olarak She' nin beyaz ojesini sürdüm 2 kat.Üzerinede Pastel' in Matlaştırıcı ojesini kullandım.Yeni aldığım Orkide marka 537 numaralı altın renkli simli ojesini sürdüm.Bu ojeyide çok beğendim.Artık her ojemin üzerine sürür dururum.



         
           Orkide ojesinden sonra Pastel' in yeni çıkardığı new year glitter serisinden 312 numaralı ojesini sürdüm.



                     Bunlarda kullandığım Orkide ve Pastel ojeleri...