Pastel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Pastel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

1 Mart 2012 Perşembe

MAvilim





            Pastel in severek aldığım ojelerinden bir tanesi.İçinde çok ufak ışıltılar var.Sedefli gibi ama değil.Pastel 72 numaralı mavi ojesi.Üzerine altın rengiyle yıldız baskısı yaptım onun üzerinede yıldız yapıştırdım.En sonda matlaştırıcı sürdüm.Keşke tırnaklarım biraz uzun olsaydı :( istediğim şekili çıkartamadım malesef tırnaklarıma sığmadı.Yavaş yavaş uzuyorlar.Umarım sağlıklı bir şekilde istediğim boya getirebilirm.

27 Şubat 2012 Pazartesi

China Glaze Doğa Teması

          
           Tanaçan Kozmetik Sevgililer Günü için özel bir indirim paketi hazırlamıştı.Benimde en çok ilgimi çeken tabiki yeşil ojeler oldu ve hemen doğa teması isimli paketi seçip satın aldım.Paket 4 oje + top coat içeriyor.5 oje içinde yanlış hatırlamıyorsam 48 tl vermiştim(kargo hariç).İçinde neler mi vardı?


                                                                      INGRID


                                                                 TREE HUGGER


                                                              GOLDEN MERINGUE


           Ayrıca FOUR LEAF CLOVER ojesi vardı.


           Baş parmağımdan itibaren China Glaze Golden Meringue, China Glaze Tree Hugger, Pastel 74, China Glaze Ingrid, Gabrini N 04, Top coat olarakda Pastel New Year Glitter serisinden 312




13 Ocak 2012 Cuma

Rose Nail Art



           Bu marka ile tanıştığıma memnun kaldım.Ojeleri sade ve hoş.Kuruma süreside iyi.Özellikle işte bu tarz ojeleri kullanıyorum.Sade ve zarif.Bu ojeyi birde incilerle süsleyip denemek lazım.Bir ara onuda yapayım.Yarın Eminönüne gidersem bu markanın birkaç ojesini daha denemek istiyorum.


            Elite ojenin numarası 304.Hafif grimsi bir sedefli oje.


           Bu aralar gördüğünüz gibi güllere takmış durumdayım :) Baharı özledim galiba.


           Elite üzerine Pastel 74 ile m75 diskindeki dal desenini uyguladım.Flormarın nail art (NA06) ile m39 diskindeki gül desenini yaptım.Güllerin arasınada renk versin diye Golden Rose un altın simli nail art ojesiyle dokunuşlar uyguladım.


           İyi geceler...

12 Ocak 2012 Perşembe

Blue Rose



          Bugün benim için gün kötü geçti.Ama neyseki nail artım beklediğimden iyi oldu.Yüzüme renk getirdi.Uzun tırnak kullanmaya alışık olmadığım için kesmek zorunda kaldım ve hemen kesmemin ardından sağ elimdeki tırnaklarımı yemeye başladım.Umarım bende bir süre sonra tamamen bırakabilirim bu hastalığı.
           Süslememe geçecek olursak 2 kat China Glaze snow ojesini kullandım.Bu snow ojesini pek beğenmedim yapısı biraz ince geldi.Üzerinede Pastel Matte kullandım.






          M02 diskindeki gül desenini Rimmel London ın 425 My Denim ojesini kullanarak yaptım.Çok tatlı bir mavisi var ama malesef fotoğraflarda bir türlü yansıtamadım oyüzdende o fotoğrafları koymuyorum.Haftasonu güneşli bir gün olursa deneyeceğim tekrar.Dalları ve yapraklarıda Golden Rose un nail art ojeleri ile yaptım.


           Bu günü nihayet atlattık.Önümüzde güzel neşeli günler geçirmemizi diliyorum.Hoşçakalın :)

8 Ocak 2012 Pazar

Nubar 2010 Flakey

  

           Flormar supershine serisinden bordo oje.Evde olmadığım için numarasını hatırlamıyorum ama gayet güzel bir oje.Kolay kurudu ve sürülüşüde kolaydı.






             Flormar üzerine Nubar 2010 flakey ojesini french olarak sürdüm.Pastel in mat ojesinide en son 1 kat olarak kullandım.



                                   


3 Ocak 2012 Salı

White Matte + Glitter


           İlk olarak She' nin beyaz ojesini sürdüm 2 kat.Üzerinede Pastel' in Matlaştırıcı ojesini kullandım.Yeni aldığım Orkide marka 537 numaralı altın renkli simli ojesini sürdüm.Bu ojeyide çok beğendim.Artık her ojemin üzerine sürür dururum.



         
           Orkide ojesinden sonra Pastel' in yeni çıkardığı new year glitter serisinden 312 numaralı ojesini sürdüm.



                     Bunlarda kullandığım Orkide ve Pastel ojeleri...

1 Ocak 2012 Pazar

Pastel mint yeşili



          Pastelin bu renk ojesi içime huzur veriyor walla :) Yeni yıla huzurlu,mutlu bir şekilde girdim.Bu yıl umarım iyi geçer.


          




           Tabanda Pastel' in 83 numaralı mint yeşili ojesini kullandım.Üzerine bornprettystore dan aldığım diskle Flormar Supershine serisinin 50 numaralı zümrüt yeşili ojesini kullanarak deseni uyguladım.
           Geçenlerde bir milyoncunun birinde ojeleri karıştırırken Orkide' nin iki tane simli ojesini gördüm.Resmen vuruldum diyebilirim.Birisi pembe küçük simli diğer oje ise altta gördüğünüz altın simli.Baş parmağıma altın simli olanı uyguladım.

25 Aralık 2011 Pazar

Christmas Tree Nail Art




          Tabanda Rimmel London ın 058 numaralı lemon drop renkli ojesini kullandım.Üstteki fotoğraftada gördüğünüz gibi 3 kat çok yeterli gelmedi.Bir 4. katı da alırdı.Üstüne Flormar' ın kırmızı nail art ojesi ve Golden Rose' un simli yeşil nail art ojesiyle french yaptım.Orly' nin ve Pastel' in yeşil ojeleriylede dotting tool yardımıyla çam ağacımı oluşturdum.

18 Aralık 2011 Pazar

Tribal nail art


          Dünkü China Glaze ojemden sonra tırnaklarım uzaylı tırnakları gibi oldu yemyeşil :) Hemen kapatmak için bişeyler çizmek istedim.En altta China Glaze snow beyaz ojesini sürdüm.Üstüne de Golden Rose' un fantastic color serisinden 110 numaralı ojesini kullandım.Açıkçası bu oje pek hoşuma gitmedi.Altta beyaz kullanmazsam 4 kat istiyor yetmiyor yinede şeffaf duruyor.Altta beyaz kullanınca da kendi güzel rengini belli etmiyor.



          Krem rengin üstüne baş, orta ve serçe parmağıma Moda' nın siyah nail art ojesiyle çizgiler çizdim.Orta parmağom biraz yamuk oldu renkler karıştı birbirine.İşaret ve yüzük parmağımdada Flormar' ın kırmızı nail art ojesi, OPI' nin ski teal we drop ojesi (bu ojeme bayılıyorum,bitecek diye sürmeye bile kıyamıyorum ), Moda' nın beyaz nail art ojesi ile deseni uyguladım.Son olarakta Pastel' in Matte Top Coat' ını uyguladım.


17 Aralık 2011 Cumartesi

Butterfly Nail Art


          Üşenmedim bende yaptım kelebeklerden.Çocukken kırlarda koşarken parmağıma çok konmuşluğu vardır.Ama artık o kırlar binaya dönüştüğü için anca böyle tırnaklarımızda görebiliriz.


          Tabanda Pastel' in 308 numaralı sarı ojesini kullandım.2 kat sürdüm çabuk kurusun diye.Ama tek kullanılacağı zaman 3 kat istiyor yada en alta beyaz renk.Üstüne sünger tekniğiyle Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesini uyguladım.Bir ara bu rengi hallowen temasıyla kullanmak istiyorum.Çok hoş bir turuncusu var çünkü.Tırnak ucuma doğruda China Glaze go crazy red i uyguladım.Moda'nın siyah ve beyaz nail art ojeleriylede kelebeğin asıl şeklini oluşturdum.Rimmel' in top coat ıyla bitirdim.




           Serçe parmağımdada Flormar turuncu rengi sürdükten sonra Gabrini nin sarı graffiti ojesini sürdüm.Siyahla kelebek baskısı yaptım ama damgam kötü olduğu için belli olmadı :(



4 Aralık 2011 Pazar

Kırmızı Gökyüzü

     İlk olarak kafamda başka bir şekil vardı ama yüzük parmağımdaki ojem bozulunca böyle farklı birşey yapayım dedim.
     Pastel'in 35 numaralı kırmızı bordo arası ojesini kullandım.İçinde çok güzel kırmızı ve altın rengi simleri var.Açıkçası bu ojeye bayıldım.Özellikte ışıkta çok güzel parıldıyorlar.Üstlerine turuncu ve yeşil yıldızlardan ekledim.
     Yüzük ve baş parmağımda ise Flormar'ın 423 numaralı açık mavi ojesini kullandım.Siyah baskı ojesiyle Born Pretty Store dan aldığım m73 diskindeki şekili uyguladım.Şekilin altındanda Golden Rose'un altın simli nail art ojesiyle(120 numaralı) geçip taş kondurdum.