Sarı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Sarı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Ocak 2012 Cuma

Safari










            Bu manikürü yaparken sarı ojeyi sehpadan halıya düşürdüm.Üstüm hadi neyse sehpanın heryeri ve halı sarı ojeye bulandı nasıl sinirlendim.Çoğu çıktı ama bazı yerlerde hala sarı oje belli oluyor.O yüzden bu desenimi hiç unutmayacağım :(
            Kullandığım ojeleri söyleyip kapatıcam.Claire's 80 numaralı sarı ojesi, Sephora 09 brownie kahverengi ojesi, China Glaze snow beyaz ojesi ve Flormar Nail art NA09 altın rengi.

24 Ocak 2012 Salı

Herkesi çatlatalım


           Gabrini M102 sedefli sarı üzerine She nin siyah ojesi ile rastgele tek kat sürdüm.Yinede düzün sürmüş sayılırım.Eminim özensem daha yamuk yumuk olurdu.Üzerinede Elite in pembe renkli çatlayan ojesini kullandım.Malesef numarası yazmıyor.





17 Ocak 2012 Salı

Claire's + Natty







           Tabanda Claire's 80 nolu ojesini 2 kat sürdüm.Kurumasını beklemeden Orkide' nin Natty isimli 364 numaralı ojesini benek benek damlattım ve kürdan yardımıyla şekiller çizdim.Üzerine de en son Gabrini' nin yeni serisinden 400 numaralı simli ojesini kullandım.

13 Ocak 2012 Cuma

İçindeymişik yeşilmişik sazmışık...


           Bu aslında yazdan kalma bir süslemem.Fotoğraflarımın arasına bakınca bunuda eklemek istedim.


           Gabrininin yazınki renklerinden  hoş bir yeşil olan M105 numaralı ojesini kullandım 2 kat.Tek kat bile yeterli olabiliyor.Sürülmesi ve kuruması oldukça kolay.Tabi yazın ojeler hızlı kuruyor kışında bir denemek lazım :) Üstüne Flormarın supershine serisinin 50 numaralı ojesi ile m51 diskindeki deseni uyguladım.Üzerinede dotting tool yardımıyla China Glaze snow ve Moda nail art 1 ojesi ile çiçeği yaptım.Üstünede 1 kat top coat geçtim.





24 Aralık 2011 Cumartesi

Turkey Nail Art


          Haydi yılbaşı yemeği hazırlamayaaa.Hindi dolması olmazsa olmazz :)


        Tabanda Rimmel' in yeni çıkardığı 520 camouflage chic ojesi ile Claire's in 78 numaralı hardal sarısı renkli ojesi yeralıyor.Tüy desenlerini m77 diskindeki desenle Moda nail art ojelerini kullanarak yaptım.Hindinin kuyruk kısmını Moda nın sarı, kırmızı nail art ojesi ve Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesiyle yaptım.Hindinin baş kısmınıda milattan kalma She' nin 28 numaralı kahverengi ojesiyle yaptım.




            Bunlarda tabandaki ojelerim.



          Bence sevimli oldu :)

17 Aralık 2011 Cumartesi

Butterfly Nail Art


          Üşenmedim bende yaptım kelebeklerden.Çocukken kırlarda koşarken parmağıma çok konmuşluğu vardır.Ama artık o kırlar binaya dönüştüğü için anca böyle tırnaklarımızda görebiliriz.


          Tabanda Pastel' in 308 numaralı sarı ojesini kullandım.2 kat sürdüm çabuk kurusun diye.Ama tek kullanılacağı zaman 3 kat istiyor yada en alta beyaz renk.Üstüne sünger tekniğiyle Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesini uyguladım.Bir ara bu rengi hallowen temasıyla kullanmak istiyorum.Çok hoş bir turuncusu var çünkü.Tırnak ucuma doğruda China Glaze go crazy red i uyguladım.Moda'nın siyah ve beyaz nail art ojeleriylede kelebeğin asıl şeklini oluşturdum.Rimmel' in top coat ıyla bitirdim.




           Serçe parmağımdada Flormar turuncu rengi sürdükten sonra Gabrini nin sarı graffiti ojesini sürdüm.Siyahla kelebek baskısı yaptım ama damgam kötü olduğu için belli olmadı :(



11 Aralık 2011 Pazar

Bir masum mor menekşe



          Bu ojeleri sürdükçe yazı özlüyorum.Gabrinin yaz renkleri insanın içini açıyor.Özelliklede şu soğuk kış aylarında.



          Taban rengi olarak Gabrini' nin M107 numaralı ojesi yer alıyor.Üstüne yine Gabrini'nin mor renkli ojesi ve Golden Rose' un nail art gümüş renkli ojesi ile http://www.yakaladinyakaladin.com/ dan aldığım disklerden B23 numara daki çiçek desenini uyguladım.
          Bu da yetmedi üstüne sarı ve pembe renkli noktalar kullandım.En son top coat yerine Elegant' ın, içinde pembe çizgili simleri bulunan ojesini(No:346)  sürdüm.Umarım beğenirsiniz :)


                                                   Bunlarda kullandığım ojelerin bir kısmı...