Üşenmedim bende yaptım kelebeklerden.Çocukken kırlarda koşarken parmağıma çok konmuşluğu vardır.Ama artık o kırlar binaya dönüştüğü için anca böyle tırnaklarımızda görebiliriz.
Tabanda
Pastel' in 308 numaralı sarı ojesini kullandım.2 kat sürdüm çabuk kurusun diye.Ama tek kullanılacağı zaman 3 kat istiyor yada en alta beyaz renk.Üstüne sünger tekniğiyle
Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesini uyguladım.Bir ara bu rengi hallowen temasıyla kullanmak istiyorum.Çok hoş bir turuncusu var çünkü.Tırnak ucuma doğruda
China Glaze go crazy red i uyguladım.
Moda'nın siyah ve beyaz nail art ojeleriylede kelebeğin asıl şeklini oluşturdum.
Rimmel' in top coat ıyla bitirdim.
Serçe parmağımdada
Flormar turuncu rengi sürdükten sonra
Gabrini nin sarı graffiti ojesini sürdüm.Siyahla kelebek baskısı yaptım ama damgam kötü olduğu için belli olmadı :(