Orkide etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Orkide etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
29 Ocak 2012 Pazar
Watercolour Nails
Birde ben denemek istedim suluboya tekniğini.Aslında oldu ama renk uyumunu çok iyi seçememişim.Başka renklerle yine denemek isterim.
Tabanda Flormar ın 235 numaralı sedefli ten rengi ojesini sürdüm.Suluboya tekniğinde ise Rimmel L. my denim, Rimmel L. instyle coral, Rapsodi 26 yeşil renkli ojesini kullandım.En üstünede Orkide 542 mor simli ojesini sürdüm.
3 Ocak 2012 Salı
White Matte + Glitter
İlk olarak She' nin beyaz ojesini sürdüm 2 kat.Üzerinede Pastel' in Matlaştırıcı ojesini kullandım.Yeni aldığım Orkide marka 537 numaralı altın renkli simli ojesini sürdüm.Bu ojeyide çok beğendim.Artık her ojemin üzerine sürür dururum.
Orkide ojesinden sonra Pastel' in yeni çıkardığı new year glitter serisinden 312 numaralı ojesini sürdüm.
Bunlarda kullandığım Orkide ve Pastel ojeleri...
1 Ocak 2012 Pazar
Pastel mint yeşili
Pastelin bu renk ojesi içime huzur veriyor walla :) Yeni yıla huzurlu,mutlu bir şekilde girdim.Bu yıl umarım iyi geçer.
Tabanda Pastel' in 83 numaralı mint yeşili ojesini kullandım.Üzerine bornprettystore dan aldığım diskle Flormar Supershine serisinin 50 numaralı zümrüt yeşili ojesini kullanarak deseni uyguladım.
Geçenlerde bir milyoncunun birinde ojeleri karıştırırken Orkide' nin iki tane simli ojesini gördüm.Resmen vuruldum diyebilirim.Birisi pembe küçük simli diğer oje ise altta gördüğünüz altın simli.Baş parmağıma altın simli olanı uyguladım.
Etiketler:
Flormar,
Orkide,
Pastel,
Simli ojeler,
Yeşil
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)










