Gümüş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Gümüş etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
13 Ocak 2012 Cuma
Rose Nail Art
Bu marka ile tanıştığıma memnun kaldım.Ojeleri sade ve hoş.Kuruma süreside iyi.Özellikle işte bu tarz ojeleri kullanıyorum.Sade ve zarif.Bu ojeyi birde incilerle süsleyip denemek lazım.Bir ara onuda yapayım.Yarın Eminönüne gidersem bu markanın birkaç ojesini daha denemek istiyorum.
Elite ojenin numarası 304.Hafif grimsi bir sedefli oje.
Bu aralar gördüğünüz gibi güllere takmış durumdayım :) Baharı özledim galiba.
Elite üzerine Pastel 74 ile m75 diskindeki dal desenini uyguladım.Flormarın nail art (NA06) ile m39 diskindeki gül desenini yaptım.Güllerin arasınada renk versin diye Golden Rose un altın simli nail art ojesiyle dokunuşlar uyguladım.
İyi geceler...
11 Aralık 2011 Pazar
Bir masum mor menekşe
Bu ojeleri sürdükçe yazı özlüyorum.Gabrinin yaz renkleri insanın içini açıyor.Özelliklede şu soğuk kış aylarında.
Taban rengi olarak Gabrini' nin M107 numaralı ojesi yer alıyor.Üstüne yine Gabrini'nin mor renkli ojesi ve Golden Rose' un nail art gümüş renkli ojesi ile http://www.yakaladinyakaladin.com/ dan aldığım disklerden B23 numara daki çiçek desenini uyguladım.
Bu da yetmedi üstüne sarı ve pembe renkli noktalar kullandım.En son top coat yerine Elegant' ın, içinde pembe çizgili simleri bulunan ojesini(No:346) sürdüm.Umarım beğenirsiniz :)
Bunlarda kullandığım ojelerin bir kısmı...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)







