Gabrini etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Gabrini etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
27 Şubat 2012 Pazartesi
China Glaze Doğa Teması
Tanaçan Kozmetik Sevgililer Günü için özel bir indirim paketi hazırlamıştı.Benimde en çok ilgimi çeken tabiki yeşil ojeler oldu ve hemen doğa teması isimli paketi seçip satın aldım.Paket 4 oje + top coat içeriyor.5 oje içinde yanlış hatırlamıyorsam 48 tl vermiştim(kargo hariç).İçinde neler mi vardı?
INGRID
TREE HUGGER
GOLDEN MERINGUE
Ayrıca FOUR LEAF CLOVER ojesi vardı.
Baş parmağımdan itibaren China Glaze Golden Meringue, China Glaze Tree Hugger, Pastel 74, China Glaze Ingrid, Gabrini N 04, Top coat olarakda Pastel New Year Glitter serisinden 312
26 Ocak 2012 Perşembe
Wrag wrag wrag...
Sevimli bir kurbağa oldu çok beğendim ben :) Kullandığım ojeler ; Elegant 367 ten rengi, Bourjois 38 Lime Catwalk fıstık yeşili , Flormar NA06 kırmızı , Gabrini N12 açık mavi , China Glaze snow beyaz , Golden Rose 94 pembe.
Etiketler:
Açık Mavi,
Beyaz,
Bourjois,
China Glaze,
Elegant,
Fıstık yeşili,
Flormar,
Gabrini,
Golden Rose,
Kırmızı,
Pembe,
Ten rengi
24 Ocak 2012 Salı
Herkesi çatlatalım
Gabrini M102 sedefli sarı üzerine She nin siyah ojesi ile rastgele tek kat sürdüm.Yinede düzün sürmüş sayılırım.Eminim özensem daha yamuk yumuk olurdu.Üzerinede Elite in pembe renkli çatlayan ojesini kullandım.Malesef numarası yazmıyor.
20 Ocak 2012 Cuma
Gabrini 306 + Glitter
Bu şekilde simli oje istedim ama bulamayınca bari kendim yapayım dedim.Gabrini 306 numaralı uçuk pembe içerisine mavi, sarı, turuncu simler karıştırdım.Tabanda 1 kat beyaz oje sürdükten sonra 2 kat simli ojemi uyguladım.
17 Ocak 2012 Salı
Claire's + Natty
Tabanda Claire's 80 nolu ojesini 2 kat sürdüm.Kurumasını beklemeden Orkide' nin Natty isimli 364 numaralı ojesini benek benek damlattım ve kürdan yardımıyla şekiller çizdim.Üzerine de en son Gabrini' nin yeni serisinden 400 numaralı simli ojesini kullandım.
13 Ocak 2012 Cuma
İçindeymişik yeşilmişik sazmışık...
Bu aslında yazdan kalma bir süslemem.Fotoğraflarımın arasına bakınca bunuda eklemek istedim.
Gabrininin yazınki renklerinden hoş bir yeşil olan M105 numaralı ojesini kullandım 2 kat.Tek kat bile yeterli olabiliyor.Sürülmesi ve kuruması oldukça kolay.Tabi yazın ojeler hızlı kuruyor kışında bir denemek lazım :) Üstüne Flormarın supershine serisinin 50 numaralı ojesi ile m51 diskindeki deseni uyguladım.Üzerinede dotting tool yardımıyla China Glaze snow ve Moda nail art 1 ojesi ile çiçeği yaptım.Üstünede 1 kat top coat geçtim.
12 Ocak 2012 Perşembe
Coffee
Bu sene türk oje firmaları atağa geçti.Gabrini yazdan beri çok güzel renkler çıkartıyorlar.Yeni serisinden çıkan N 05 numaralı ojeyi sürdüm.Üstteki fotoğraf gerçek rengini yansıtıyor.Değişik bir kahverengi.2 kat sürmek yeterli oluyor.
M 71 diskindeki deseni Golden Rose gümüş renkteki nail art ojesiyle uyguladım.Kalpleride İstiklal Caddesindeki Flormar mağazasından aldım.12 değişik taş modeli var ve sanırım fiyatı 12 TL di.
19 Aralık 2011 Pazartesi
Cherry Blossom Nail Art
Aslında kafamda farklı bir desen vardı ama üşengeçlikten bilindik bir deseni denemeyi tercih ettim.Kadıköy de dolaşırken bir kozmetikçinin oje havuzunda Alix Avien' in eski bi ojesine rastladım.292 numaralı haki yeşili bir renk.3 katta opak olabiliyor.Üstüne nail art ojesiyle dal yaptım.Chine Glaze beyaz ojesiyle dotting tool yardımıyla çiçekleri yaptım.Gabrini' nin capcanlı 365 pembe ojesiylede ortalarını yaptım.
Etiketler:
Alix Avien,
China Glaze,
Gabrini,
Haki,
Pembe
16 Aralık 2011 Cuma
Düşer kar taneleri...
Gabrini Diamond serisinden D67 numaralı ojesine bayıldım.Aslında mavi renkli bir oje ama içerisinde pembe ve açık mavi simleri olduğundan mor gibi de duruyor.Dün akşam bir türlü çekemedim ışıltıları.Sinir oldum.Çalıştığım için gün ışığındanda faydalanamıyorum.Çok uğraştığım için artık bıkkınlık geldi ve fotoğraflarda parmaklarım biraz tuhaf duruyor :)
Mavi üzerine Orly' nin it's not rocket science ojesini sürdüm.Orly ojesini tepe nautilus daki eczaneden satın almıştım.Fiyatının 23 tl olması lazım.Üzerine de China Glaze go crazy red ojesini kullandım.
Konad beyaz baskı ojesi ile üzerine kar tanesi uyguladım.Küçük kar taneleri niyetine de Woo' nun 576 numaralı simli ojesi görevini yaptı :)
Umarım beğenmişsinizdir...
Etiketler:
China Glaze,
Gabrini,
Kırmızı,
Konad,
Mavi,
Orly,
Simli ojeler,
Woo,
Yeşil
11 Aralık 2011 Pazar
Bir masum mor menekşe
Bu ojeleri sürdükçe yazı özlüyorum.Gabrinin yaz renkleri insanın içini açıyor.Özelliklede şu soğuk kış aylarında.
Taban rengi olarak Gabrini' nin M107 numaralı ojesi yer alıyor.Üstüne yine Gabrini'nin mor renkli ojesi ve Golden Rose' un nail art gümüş renkli ojesi ile http://www.yakaladinyakaladin.com/ dan aldığım disklerden B23 numara daki çiçek desenini uyguladım.
Bu da yetmedi üstüne sarı ve pembe renkli noktalar kullandım.En son top coat yerine Elegant' ın, içinde pembe çizgili simleri bulunan ojesini(No:346) sürdüm.Umarım beğenirsiniz :)
Bunlarda kullandığım ojelerin bir kısmı...
7 Aralık 2011 Çarşamba
Ananas olsada yeesek :)
Akrilik boya ile çalıştım.Tabanda sırasıyla baş parmağımda Natty 371 nolu mercan renkli ojesini ve üstündede Golden Rose beyaz çatlayan ojesini kullandım.İşaret parmağımın taban rengi ise Golden Rose 268.Yüzük parmağımdada kivinin kabuğunu Gabrini Matte Nails serisinden 396 nolu ojesi ile yaptım.
Bu da flaşlı çekim.
Açıkçası çizdiğim şekiller çok net olmadı.Beğenmedim ama çok uğraştığım için de kıyamadım, yayınlamak istedim.
6 Aralık 2011 Salı
Meggy + Glitter
Bu ojeye Ümraniyede dolaşırken rastladım.Tanesi 1 TL' di ve 5 tane aldım hemen.Sadece aldığım yeşil ojesini beğenmedim.Hem sürülüşü zordu hemde 4-5 kat falan sürmek lazım.Ama Meggy'nin bu renk olan ojesini beğendim.Birde simli karışık bir ojesi var oda çok hoş.İlerleyen zamanlarda onuda paylaşırım sizlere.
Işıkta çok güzel parlıyor simler.
Gelelim kullandığım ojelere.2 kat Meggy 212 numaralı ojesini sürdüm.Üzerine birer kat Gabrini 405, Gabrini 366,Rimmel 500 Disco Ball ve son olarakda top coat sürdüm.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)












































