Rival de Loop etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Rival de Loop etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Şubat 2012 Çarşamba

China Glaze Devotion






               China Glaze' in severik aldığım ojelerinden bir taneside Devotion.Sedefli grimsi lila diye tanımlayabiliriz.Tek kat sürmem bile yeterli oldu.Kıvamı oldukça iyi sürülüşü gayet kolay ve çarçabukda kurudu :)
               Üzerine dantel yardımıyla (sarımsak filesi, soğan filesi gibi şeylerde olabilir) claire's in 51 numaralı bordo ojesi ile sünger yaptım.Uç kısımlarınıda Rival de Loop Colour Beauty serisinin 02 numaralı ojesini uyguladım.Son olarak da üzerine China Glaze top coat sürdüm.

24 Şubat 2012 Cuma

Rival de Loop




            Rival de Loop markasının makyaj ürünlerini beğenmedim doğrusu.Ama ojeleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Fiyatına göre kuruma süresi oldukça iyi.Renkleride hiç fena değil.Ankara ya gelmişken Rossmann' a uğrayıp birkaç birşeyler aldım.51 numaralı oje ile de karşınızdayım.Ojeyi 2 kat sürdüm yeterli olduda.



           Üzerinide şekilli kesilmiş bant yardımıyla Claire's in 60 numaralı bayıldığım yeşil ojesiyle boyadım.Tırnaklarım küçük olduğu için dalga desenini çok belli etmedi.Ara ara bant izleride oldu görmemezlikten gelin ;)



           Son olarak da Ankara da evimde rastladığım oje sandığımdaki Golden Rose un 233 numaralı ojesini ssürdüm.Çok değişik simleri olan bir oje.Walla artık böyle ojeleri olmadığı için bunu görünce yonca bulmuş eşşek gibi sevindim.Başka renk ojelerin üstündede denemek lazım.