Bourjois etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Bourjois etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

26 Ocak 2012 Perşembe

Wrag wrag wrag...



          



           Sevimli bir kurbağa oldu çok beğendim ben :) Kullandığım ojeler ; Elegant 367 ten rengi, Bourjois 38 Lime Catwalk fıstık yeşili , Flormar NA06 kırmızı , Gabrini N12 açık mavi , China Glaze snow beyaz , Golden Rose 94 pembe.

3 Ocak 2012 Salı

Muhteşem Kırmızı Simler :)




           Bourjois markasını çok sevdim.4 tane ojesi var bende dördüde birbirinden güzel.Kullanmaya kıyamıyorum :) Sürülüşü çok kolay, içindeki minik ışıltıları ayrı bir hava katmış.Tabanda kullandığım Bourjois 18 numaralı ojesini kullandım.Üzerinede Kleancolor 189 Red-hot ojesini sürdüm.Harika kırmızı simleri var.Altıgen şeklinde büyük ve nokta küçük simlerden oluşuyor.Tek kötü özelliği zor kuruması.Birazda keskin kokuyor.İşte her güzelin bir kusuru oluyor...