Bourjois etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Bourjois etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
26 Ocak 2012 Perşembe
Wrag wrag wrag...
Sevimli bir kurbağa oldu çok beğendim ben :) Kullandığım ojeler ; Elegant 367 ten rengi, Bourjois 38 Lime Catwalk fıstık yeşili , Flormar NA06 kırmızı , Gabrini N12 açık mavi , China Glaze snow beyaz , Golden Rose 94 pembe.
Etiketler:
Açık Mavi,
Beyaz,
Bourjois,
China Glaze,
Elegant,
Fıstık yeşili,
Flormar,
Gabrini,
Golden Rose,
Kırmızı,
Pembe,
Ten rengi
3 Ocak 2012 Salı
Muhteşem Kırmızı Simler :)
Bourjois markasını çok sevdim.4 tane ojesi var bende dördüde birbirinden güzel.Kullanmaya kıyamıyorum :) Sürülüşü çok kolay, içindeki minik ışıltıları ayrı bir hava katmış.Tabanda kullandığım Bourjois 18 numaralı ojesini kullandım.Üzerinede Kleancolor 189 Red-hot ojesini sürdüm.Harika kırmızı simleri var.Altıgen şeklinde büyük ve nokta küçük simlerden oluşuyor.Tek kötü özelliği zor kuruması.Birazda keskin kokuyor.İşte her güzelin bir kusuru oluyor...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





