Taban rengim China Glaze Snow 2 kat.ÜZerine de önce China Glaze tree hugger ile elma baskısı yaptım ama gözüme çok açık gözüktü bende üzerinden tekrar China Glaze four leaf clover ile elma desenini uyguladım.Yüzük parmağımda da yine China Glaze in kırmızı ojesi var .
Kırmızı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kırmızı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
10 Mart 2012 Cumartesi
Elma & Kalp
Etiketler:
Beyaz,
China Glaze,
Fıstık yeşili,
Kırmızı,
Yeşil
26 Ocak 2012 Perşembe
Wrag wrag wrag...
Sevimli bir kurbağa oldu çok beğendim ben :) Kullandığım ojeler ; Elegant 367 ten rengi, Bourjois 38 Lime Catwalk fıstık yeşili , Flormar NA06 kırmızı , Gabrini N12 açık mavi , China Glaze snow beyaz , Golden Rose 94 pembe.
Etiketler:
Açık Mavi,
Beyaz,
Bourjois,
China Glaze,
Elegant,
Fıstık yeşili,
Flormar,
Gabrini,
Golden Rose,
Kırmızı,
Pembe,
Ten rengi
Rimmel London Rock Your Colour
OPI ski teal we drop ve Flormar NA06 kırmızı ile m76 diskindeki gül desenini yaptım.Üstünede Rimmel London 001 blue glitter club sürdüm tek kat.
24 Ocak 2012 Salı
TCA Studio Make Up Oje
Bu ojenin rengine bayıldım gün ışığında.Mercan rengi desek daha doğru olacak tam kırmızı değil çünkü.İçinde turuncumsu simleri var minnacık.Kırmızı ojem yoktu iyi oldu çokda güzel oldu.Ojeyi 2 kat sürmem yeterli oldu.Top coat falan kullanmadım.Kendi parlaklığı.Kuruma süreside fena değil.
Bu da ojenin kendisi.Numarası ise 133.Tekin Acar Kozmetiklerde bulabilirsiniz.Fiyatı 10 TL
13 Ocak 2012 Cuma
Rose Nail Art
Bu marka ile tanıştığıma memnun kaldım.Ojeleri sade ve hoş.Kuruma süreside iyi.Özellikle işte bu tarz ojeleri kullanıyorum.Sade ve zarif.Bu ojeyi birde incilerle süsleyip denemek lazım.Bir ara onuda yapayım.Yarın Eminönüne gidersem bu markanın birkaç ojesini daha denemek istiyorum.
Elite ojenin numarası 304.Hafif grimsi bir sedefli oje.
Bu aralar gördüğünüz gibi güllere takmış durumdayım :) Baharı özledim galiba.
Elite üzerine Pastel 74 ile m75 diskindeki dal desenini uyguladım.Flormarın nail art (NA06) ile m39 diskindeki gül desenini yaptım.Güllerin arasınada renk versin diye Golden Rose un altın simli nail art ojesiyle dokunuşlar uyguladım.
İyi geceler...
5 Ocak 2012 Perşembe
Kırmızılım sana yandı canım...
Kırmızı ojem 2 yada 3 taneydi.Ojelerimin arasında en az renk tonu olan kırmızı ojeydi.Yenilerini eklemek istedim ama bu kırmızı biraz fazla oldu galiba :) sedefli bir oje folyo görünümünde.Rengi gerçekte daha canlı ama gün ışığında fotoğraf çekemediğimden dolayı ancak bukadar yansıtabildim rengini.
Flormar' ın Supershine serisinden 23 numaralı ojesi.Altta görmüş olduğunuz fotoğrafta flaşlı çekim.
3 Ocak 2012 Salı
Muhteşem Kırmızı Simler :)
Bourjois markasını çok sevdim.4 tane ojesi var bende dördüde birbirinden güzel.Kullanmaya kıyamıyorum :) Sürülüşü çok kolay, içindeki minik ışıltıları ayrı bir hava katmış.Tabanda kullandığım Bourjois 18 numaralı ojesini kullandım.Üzerinede Kleancolor 189 Red-hot ojesini sürdüm.Harika kırmızı simleri var.Altıgen şeklinde büyük ve nokta küçük simlerden oluşuyor.Tek kötü özelliği zor kuruması.Birazda keskin kokuyor.İşte her güzelin bir kusuru oluyor...
24 Aralık 2011 Cumartesi
Turkey Nail Art
Haydi yılbaşı yemeği hazırlamayaaa.Hindi dolması olmazsa olmazz :)
Tabanda Rimmel' in yeni çıkardığı 520 camouflage chic ojesi ile Claire's in 78 numaralı hardal sarısı renkli ojesi yeralıyor.Tüy desenlerini m77 diskindeki desenle Moda nail art ojelerini kullanarak yaptım.Hindinin kuyruk kısmını Moda nın sarı, kırmızı nail art ojesi ve Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesiyle yaptım.Hindinin baş kısmınıda milattan kalma She' nin 28 numaralı kahverengi ojesiyle yaptım.
Bunlarda tabandaki ojelerim.
Bence sevimli oldu :)
18 Aralık 2011 Pazar
Tribal nail art
Dünkü China Glaze ojemden sonra tırnaklarım uzaylı tırnakları gibi oldu yemyeşil :) Hemen kapatmak için bişeyler çizmek istedim.En altta China Glaze snow beyaz ojesini sürdüm.Üstüne de Golden Rose' un fantastic color serisinden 110 numaralı ojesini kullandım.Açıkçası bu oje pek hoşuma gitmedi.Altta beyaz kullanmazsam 4 kat istiyor yetmiyor yinede şeffaf duruyor.Altta beyaz kullanınca da kendi güzel rengini belli etmiyor.
Krem rengin üstüne baş, orta ve serçe parmağıma Moda' nın siyah nail art ojesiyle çizgiler çizdim.Orta parmağom biraz yamuk oldu renkler karıştı birbirine.İşaret ve yüzük parmağımdada Flormar' ın kırmızı nail art ojesi, OPI' nin ski teal we drop ojesi (bu ojeme bayılıyorum,bitecek diye sürmeye bile kıyamıyorum ), Moda' nın beyaz nail art ojesi ile deseni uyguladım.Son olarakta Pastel' in Matte Top Coat' ını uyguladım.
17 Aralık 2011 Cumartesi
Butterfly Nail Art
Üşenmedim bende yaptım kelebeklerden.Çocukken kırlarda koşarken parmağıma çok konmuşluğu vardır.Ama artık o kırlar binaya dönüştüğü için anca böyle tırnaklarımızda görebiliriz.
Tabanda Pastel' in 308 numaralı sarı ojesini kullandım.2 kat sürdüm çabuk kurusun diye.Ama tek kullanılacağı zaman 3 kat istiyor yada en alta beyaz renk.Üstüne sünger tekniğiyle Flormar' ın 236 numaralı turuncu ojesini uyguladım.Bir ara bu rengi hallowen temasıyla kullanmak istiyorum.Çok hoş bir turuncusu var çünkü.Tırnak ucuma doğruda China Glaze go crazy red i uyguladım.Moda'nın siyah ve beyaz nail art ojeleriylede kelebeğin asıl şeklini oluşturdum.Rimmel' in top coat ıyla bitirdim.
Serçe parmağımdada Flormar turuncu rengi sürdükten sonra Gabrini nin sarı graffiti ojesini sürdüm.Siyahla kelebek baskısı yaptım ama damgam kötü olduğu için belli olmadı :(
16 Aralık 2011 Cuma
Düşer kar taneleri...
Gabrini Diamond serisinden D67 numaralı ojesine bayıldım.Aslında mavi renkli bir oje ama içerisinde pembe ve açık mavi simleri olduğundan mor gibi de duruyor.Dün akşam bir türlü çekemedim ışıltıları.Sinir oldum.Çalıştığım için gün ışığındanda faydalanamıyorum.Çok uğraştığım için artık bıkkınlık geldi ve fotoğraflarda parmaklarım biraz tuhaf duruyor :)
Mavi üzerine Orly' nin it's not rocket science ojesini sürdüm.Orly ojesini tepe nautilus daki eczaneden satın almıştım.Fiyatının 23 tl olması lazım.Üzerine de China Glaze go crazy red ojesini kullandım.
Konad beyaz baskı ojesi ile üzerine kar tanesi uyguladım.Küçük kar taneleri niyetine de Woo' nun 576 numaralı simli ojesi görevini yaptı :)
Umarım beğenmişsinizdir...
Etiketler:
China Glaze,
Gabrini,
Kırmızı,
Konad,
Mavi,
Orly,
Simli ojeler,
Woo,
Yeşil
4 Aralık 2011 Pazar
Kırmızı Gökyüzü
İlk olarak kafamda başka bir şekil vardı ama yüzük parmağımdaki ojem bozulunca böyle farklı birşey yapayım dedim.
Pastel'in 35 numaralı kırmızı bordo arası ojesini kullandım.İçinde çok güzel kırmızı ve altın rengi simleri var.Açıkçası bu ojeye bayıldım.Özellikte ışıkta çok güzel parıldıyorlar.Üstlerine turuncu ve yeşil yıldızlardan ekledim.
Yüzük ve baş parmağımda ise Flormar'ın 423 numaralı açık mavi ojesini kullandım.Siyah baskı ojesiyle Born Pretty Store dan aldığım m73 diskindeki şekili uyguladım.Şekilin altındanda Golden Rose'un altın simli nail art ojesiyle(120 numaralı) geçip taş kondurdum.
Etiketler:
Flormar,
Golden Rose,
Kırmızı,
Mavi,
Pastel
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)











































